GLAD ÄGG!

Påsken är en religiös högtid om jag inte lärt mig helt fel på religionen. Jag undrar hur många det är som firar påsken på grund av det religiösa? Inte jag iallafall... Jag tycker ägg är gott så därför får det helt enkelt bli Glad Ägg!

Även icke ätbara ägg med ett förhoppningsvis gott innehåll stärker just min åsikt om att Glad Ägg känns rätt. Haha.

Julen borde inte uttryckas "God Jul", det borde egentligen vara "God Julklapp". Det är stort att få störst påskägg och dyrast julklapp, nå personliga band och umgängen värderas absolut inte.

Jag menar, vem vill umgås med en som inte följer en tränings-blogg och snackar om sin träning/hälsa/kost 24/7?

Så tänk på det efter påsklovet att berätta för alla hur mycket godis man fått, dra gärna historien om julklapparna igen utifall någon glömt.


Jag hoppas folk förstår mitt resonemang!


Tack för igår Anne, och jag vet, även om du inte vill erkänna det, så tycker du min och Plix present var bäst.
Hon fick:

- Ett blått skohorn
- En diskborste med otroligt bra grepp (hon sa så själv iallafall haha)
- En förpacknings Ideal-makaroner


Och på tal om Plix, ni vet, mannen, myten, legenden så kan det ha varit så att han drog en parallell med globen och en u-båt igen. "Dom är ju rund och under vatten" Jaha en sån?


Mycket skoj att träffa Johanna, det var allt för längesen!


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0