"Få-dålig-kondis-på-två-veckor-bloggen"

Välkommen till en ny (och oootroligt seriös) inriktning på min blogg. Som rubriken lyder förstår ju alla vad det handlar om.

Så hur gör man då för att få dålig kondis?


Det finns några viktiga grundregler:

  • Rör dig extremt lite
  • Löka så ofta det går med eller utan vänner
  • Undvik att svettas ( det tyder på överansträning)
  • Drick massa läsk och ät mängder med onyttig mat
  • Drick massor med alkohol (det är strängt förbjudet att INTE få skjuts ner på stan/ till festen)

Okej då är vi igång. Följ detta schema strängt i två veckor, garanterat resultat. Nu borde jag lägga in ett "fniss" och ett "tihih" eller något i den stilen... "Fniss idag ska jag få dålig kondis tihi".


Det känns skönt att jag nu skapat lite balans i denna blogg-image-värld. Haha. Den otroligt seriösa inriktningen är nu klar för detta inlägg.


Igår fick jag äntligen tillbaks min kära Saab, och då fanns det inget lämpligare än att utnyttja det genom att färdas från ett ställe till ett annat, nämligen A Gustafsson. Där jag blev bjuden på sockerkaka av just lägenhetsinnehavaren, och Albin. Det var gött. Det tror jag Albin tyckte om snusen också? Haha. Sen gick det inte lång stund innan jag blev bjuden på käk också, givetvis var Creme Bonjour med i leken och resultatet blev; Wok med kyckling med en touch (oj vilket ord, touch... Modeordsbloggen ni vet) av vitlök.

Sen blev det div. lök och dyl. hemma... Ända tills jag och Plix bestämde oss för att hälsa på Natta som hade besök av Nina. Goda popcorn första svängen eller hur? Haha.


Ikväll blir det nog lite party tror jag... Är ju trots allt löning! Men vafan, min lön tog ju slut igår? Haha.

Inläggets Plix-citat (ungefär): "Filmen som Eminem var med i heter 9 mile va?"

Dagens låt: Björn Afzelius - Tusen Bitar


Kommentarer
Postat av: mattie

tack för tipset lux! : ) ska hålla mig till dina råd!

2008-03-26 @ 16:17:14
URL: http://mattylu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0