Amerikansk ekonomi, sport och multivitaminjuice

Oj nu fick jag till en riktig skön rubrik. Det kommer locka så många läsare känner jag...

"Aha, här är en bloggare som är insatt i den amerikanska ekonomin och i samma veva läser sport, och ut över det : dricker multivitaminjuice samtidigt, vilken jäkla bloggare."

Det jag kan säga om den amerikanska ekonomin är att den går lite dåligt för tillfället, övrig kunskap är ointressant. När det gäller sporten vann Brynäs idag och Leksand förlora, bra! Och gällande multivitaminjuicen börjar den ta slut. Men vad gör det när påsklovet har börjat?

***

Idag visade jag min största kreativa sida när jag jämförde en människa med osten på pizzan, marsipanen på tårtan och ketchupen på korven, helt enkelt för bra för att vara utan! Den är jag svinnöjd över. Tackar. Haha.

Jag tror min blogg är ganska varierande, och jag har skapligt med läsare iallafal, jag kanske ska skapa en modeblogg eller varför inte en "få-urusel-kondis-på-två-veckor-blogg"? Det finns ju redan så jävla (mitt första "jävla" någonsin i bloggen) många bloggar om hur man tränar rätt, äter rätt och lever rätt.

Det är viktigt att påpeka att folk ska leva efter en blogg, inte som man känner. Imagen är ju ruggigt viktig. Jag menar vem vill inte sitta på Donken och käka dietkakor med lightströssel och berätta kaxigt vilken superträningsblogg man följer. Det är mäktigt.

***

Har äntligen sagt upp mig. Tack och hej kycklingfilé (leverpastej är för oldschool, jag följer nu mer en modeordsblogg).

Vad händer imorgon då? Jo då blir det diverse förtäring av tacos och dryck med mina små kycklingar (kryddar bloggen med lite påskstämning) Malin och Emma.

Fredag blir det diverse förtäring av dryck hos Anne. En sån där kompis som jag känt väldigt länge.

Nej nu väntar min gode vän Sandra "Jag bor lite längre bort än alla andra" Hillberg med stor iver på att få läsa min blogg, och därför avrundar jag nu.

http://youtube.com/watch?v=JsD6uEZsIsU


Mors

Dagens låt: Matchbox 20 - Push (acoustic)

Kommentarer
Postat av: caroline

hahah du är ju störd du :)

2008-03-20 @ 00:54:20
Postat av: swinis

du är grym luxis ;)

2008-03-22 @ 02:39:02
URL: http://swinberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0