Studenten 2008

Då var den avklarad.


Det är hur skönt som helst måste jag säga även om det känns lite vemodigt att klassen splittras. Det finns några riktiga pärlor som jag kommer sakna.

Gymnasietiden har bortsett från massa dryga uppgifter, läxor, prov och så vidare, varit skitrolig. Jag har lärt känna hur mycket nya människor som helst, och det är underbart roligt! Det är nog utan tvekan det bästa.

Nu är skolan över (åtminstone tills högskolan) och det är riktigt skönt.


Sp3a:s sista dag tillsammans började i Stadsparken, sedan klassrummet och kyrkan, Stadsparken igen, klassfest hemma hos mig och sedan Kharma. Jag har inte pratat med så många, men jag hoppas ni hade det roligt... För det hade jag!

I september åker jag med största sannolikhet till Australien i 3 månader, bara lite detaljer och dylikt som ska fixas. Efter det blir det nog Norge och jobba ihop till en ny resa i några månader. Så har jag tänkt nu iallafall. Den som lever får se.






Kommentarer
Postat av: Brumpa

Valkommen till Aus Gode man. Jag langtar redan.



Och grattis tiull studenten igen!

2008-06-17 @ 10:27:06
URL: http://brumpis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0