Pennan är mäktigare

än svärdet. Det är faktiskt sant. En tappad korv är dock inte mäktigare än en korv som inte är tappad.


Förutom diverse alkoholiserade tillställningar rullar allt på som vanligt; jobbar, sover och äter. Givetvis ganska mycket lök också.

Något som är otroligt roligt är att Selge och Mackan är hemma. Jag blev så sjukt glad. Jag blev lika glad som alla engelsmän hade blivit om England varit med i EM.

EM ja, intressant och underhållande, men framför allt en riktig folkfest. På tisdag smäller det. Jag tror det blir mycket svårt... Tar Sverige 1 poäng gör dom det bra, blir det 3 är det fruktansvärt bra.


Helt sjukt galet är det. Om 4 dagar tar jag studenten. Då är det över. Finito. Rap (om man ätit upp alltså). Slut. Hej då.

Små planer har redan börjat smidas. Underbart...


Nu ska jag ta och sova lite. Det är något speciellt med att sova, det är inte bara sjukt skönt, det är ju även ett jäkla bra tidsfördriv för att det ska bli en ny dag med roliga inslag.


Mors


Dagens låt: Per Gessle - Här kommer alla känslorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0