Exotiska

frukter, rostbiff och skinka, potatissallad i en somrigt Högbo.


Det var helt underbart lökigt... Soft tillställning, med massa värme... Självklart var det Sp3a som deltog i tillställningen som även bjöd på brännboll... Det lag jag var med i vann. Bra.


Var längesen jag skrev... Jag vet. Men har njutit på massa olika vis under tiden... Studenten är här så sjukt snart. Det har jag inget emot. Nej nej.


Imorgon ska jag och mina kära klasskamrater dricka öl. Fan va fint. Och på torsdag är det 60/70, även om det är högst tveksamt till att jag går in, blir det ju stadsparken och chilla lite...

Förresten så är det även match på torsdag! Kom igen nu gubbar!!!
Och ja, det kommer serveras öl i pausevilan. Hahah.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0