Finns det något vackrare

än pannkakor med sylt?


Jo då det finns det. Säkert massor.

Mina mackor som jag gjorde idag var goda förresten... Lite tacokryddad köttfärs på ett runt tunnbröd med fibriga fullkorn (ja det var grovt, hitta inget annat så va fan gör man) och sen lite riven ost och strimlad fetaost ovanpå. Sen in i ugnen på en lämplig temperatur i ungefär 3,5 låtar som är 4:19 lång.

Mackorna såg lite eleganta ut, så jag tänkte ta kort på dom, men viljan att äta dom var mycket större än viljan att leta på kameran. Tänka sig vilka bekymmer som finns.

Igår såg jag en film på Animalplanet med Bruce, John, George och Dolly. Den handlade om Australiens 20 farligaste djur.. Jag blev ganska rädd. Men det ordnar sig nog.

Förresten har min premunation på Kalle kommit. Äntligen! Tack Sanne. Det var rätt postlåda.

Imorgon är det arbete på Statoil, bensinstationen med grovt bröd till korven, 10-20, som gäller. Kom gärna förbi. Det grova brödet kommer inte ta slut.


Mors


Dagens låt: Lee Ann RImes - How do I live

Kommentarer
Postat av: Sanne

Skönt att höra :) jag var lite orolig där ett tag!

2008-08-04 @ 11:50:14
Postat av: Anonym

luxaaaan :D längesen man såg dig nu :/

2008-08-04 @ 23:03:11
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0