16 dagar

och 31 dagar till (orkar ej använda plutiflikationstabellen som Pippi skulle ha gjort) sen så jäklar i tomtefars skägg åker vi.

Ska bli fantastiskt.


Igår blev det en glass med Emelie, jag tog en sån där mjukglass med vanilj och chocklad som smaker (man fick blanda, dom är såå snälla där hih) sen tog jag chocklad och banansmak på strösslet. Det var den ultimata glassen så att säga. Emelie gillar tydligen saltlakrits... Tänka sig vad lite man vet om folk ibland.

Efter diverse klipp på Youtube kom Anna-Sara och Isabelle. Diverse coolt. Sen åkte vi till Viking och förtärde mat, till Viking kom även mina små Disney-entusiaster Bruce, Marty och Fred samt Valters avkomma  Mr Marcus Von Ban Dy Boll.

Efter diverse hånande mot mina idéer åkte jag och dom tre vise (Disney) männen och kollade film. Björnbröder först och sedan Lejonkungen. Cool-Sofia och Ida var med på Lejonkungen samtidigt som Marty åkte hem och sov.


Nu ska jag lyssna diverse bra musik.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0