"Utan snus i två veckor försmäkta vi på denna ö"

Har ändrat lite på det berömda citatet. Kan du räkna ut vilket ord som är utbytt har du chansen att vinna en blyertspenna vid mitt skåp i skolan om du talar om vilket ord det är för mig. Lycka till!


Nu har jag inte snusat på två veckor. Har faktiskt inte fuskat heller, bara kört på nikotinfri. Funkar fint faktiskt. Plix han lyckas ju köpa fel på Statoil så han har fuskat lite minsann! Men Thompa stöttar oss i dessa tunga tider. Haha.


Förresten, vet ni vad det är för likhet mellan en örn och en motorcykel?

ÖÖÖÖÖÖÖRN ÖÖÖÖÖÖÖRN ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN !!! (Motorcykelgalning)

Haha. När jag och Thompa gick i kanske 3:an eller 4:an garvade vi så vi inte hade någon luft kvar, vi var helt... väck? Garvade åt allt, och när jag drog den om örnen, haha. Syrebrist. Kanske låter sjukt tråkigt, men det är ju vad man gör det till! På tal om Thompa. Han har ju skaffat blogg. http://Funkythompa.blogg.se


Idag fick jag veta att jag får VG i psykologi A. Blev väldigt glad... Det var skönt att fixa det! Får se hur det går med filosofi och religionen. Hoppas på VG där också. Snart är jag även klar med projektarbetet! Så jäkla skönt.

Snart ska jag sova, och det är ju väldigt skönt att sova. Men ändå ganska jobbigt att veta att man sover en tredjedel av sitt liv. Det är mycket. Om jag lever tills jag blir 90 år, då har jag sovit i 30 år. Undrar hur mycket man skulle kunna uträttat på dom åren, om man bara behövde hälften så mycket sömn? Ganska mycket tror jag, även om dom åren skulle vara på fel tidpunkt på dygnet om man säger så.


Undrar om Plix ska betala sin parkeringsböter snart? Haha, jag antar att det kan bli ränta på det. Det tåls att kollas upp! Plix har även börjat spela WoW. Stort. Men han kommer lära sig att skydda sig från björnar, det gjorde ju en unge från USA så... I framtiden tror jag Plix öppnar sin egna "överlev-från-en-björn-attack-skola", allt baserat på WoW-kunskaper. Jag kan bara säga wow. (Förstod ni vitsen, haha.)


Mors





Dagens låt: Savage Garden - Two Beds & A Coffee Machine

Dagens plus: Psykologibetyget
Dagens minus: Snart tomt i bensintanken, inte bra, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0