Nyponsoppa är sjukt gott. "Rik på vitamin C".

Jag undrar öven en sak. Är bananer torra eller inte, och känner man sig  törstig efter att ha ätit en?  Ge mig svar.


Upplysning 1: De som beslutat att jag måste läsa både bild och drama fast jag bara vill läsa musik kan ta sig på ett ställe där det känns obehagligt.

Upplysning 2: Thompa har drabbats av ett hemskt syndrom. Det heter "Jag--kollar-film-på-min-nya-dator". Haha, hoppas han blir frisk snart.

Upplysning 3: Jag har blivit sjuk igen, men det är inte lika allvarligt nu. Ser bra ut. Nyss druckit nyponsoppa. Bara väldigt drygt.

Upplysning 4: Jag har inte snusat på tre veckor, om man bortser från sammanlagt 4 snusar. Jämför det med nästan en dosa om dagen. Jag är duktig!


Idag fick jag höra att jag skriver lite långa inlägg igen. Haha, gör jag det? De flesta har nog läst på till ett prov någon gång som är utav större kaliber, och jag hoppas att min blogg är intressantare än ett prov. Haha.

Studentkryssning bokad också. Ska bli roligt.

Dagens skoldag har varit seg. Men nu hoppas jag för alla potatisar i potatismosen att projektarbetet är klart. Jag kom med en riktigt bra liknelse idag på psykologin. Det handlar om självet. Man kan inte kompensera den yttre karaktären med inre tomhet. Någonting med att man är på ett visst sätt utåt, men att man inte riktigt känner sig själv. Då kom jag med den (enligt mig själv, haha) liknelsen med en inbakt pizza. På håll ser alla att det är en pizza, formen, färgen och lukten. Men man ser inte insidan, för vem vet, det är inte säkert att det är pizzafyllning innanför skalet.

Någon som förstod min liknelse? Haha.


Nej men haha, det är väl dags att avrunda dagens inlägg.  Förresten jag måste införa dagens pucko, men det kommer nog inte med i varje inlägg.


Dagens låt: Chris Daugtry - Over You

Dagens pucko: Helene. Tjejen som skrattar åt allt hela tiden. Men hon är  mycket bra ändå.

Dagens plus: Klar med projektarbetet
Dagens minus: Blivit krasslig igen

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja jag hoppas också att thomas blir frisk snart, jävla film tittande hela tiden.

är jag ett pucko? det kallas humor ;) hahahahihi

2008-01-30 @ 23:28:30
Postat av: Helle

UPPDATERA! varje gång jag kollar om du gjort det blir jag sugen på nyponsoppa! :D hahaha

2008-02-05 @ 23:49:24
URL: http://winberghelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0