Från en hals

till en rygg.


Halsen är till 95% bra nu, vilket är riktigt skönt. Däremot har jag fått jäkligt ont i ryggen igen, men nu ska det inte gnällas, jag är övertygad om att det går över vilken dag som helst.


Helgen har varit bra, lökade med Thompa och Plix i fredags på en fest, dock drog jag hem tidigt eftersom jag både var nykter och var trött. I lördags var jag in på hockey med Plix, Helle och Sandra, synd bara att Brynäs torskade 3-4.

Haha, jag hoppas Helle har lärt sig vad "ur funktion" betyder nu också. Hahaha.


Igår var jag, Thompa och Plix hem till Helle och kollade Singing Bee, sen kollade vi en film, som heter Wedding Planer (stavning?). Den var helt okey.


Idag har jag varit i skolan, haft psykologi, geografi och historia. Lämnade även in de sista sakerna i psykologin, så nu är det bara att hoppas på ett VG. Måste även säga att min lärare i Geografi B, Per Bergman nog är den lökigaste läraren som vandrar i ett par skor. Haha så sjukt härlig snubbe. Jag tror att han och jag snackade minst 20 minuter hockey på lektionstid idag. Han håller på Skellefteå. Nästa lektion ska jag föreslå att klassen ska åka på nästa match som Brynäs har hemma mot Skellefteå, på så vis får vi en geografisk resa, ett geografiskt mål, och man skulle kunna tillägga att Sätra och Läkerol Arena är ett pereferi till Gävle som stad (hoppas jag kom ihåg rätt nu då, haha). Sen får ju skolan betala biljetterna såklart. Härligt.


Just nu är jag hos morsan i Gävle, ska kika lite 24 om ett tag. Det blir nog till att lägga sig tidigt idag, är riktigt trött, så varför inte liksom?

Nej man kanske ska kolla vad som går på Tv ikväll...


Mors


Dagens låt: Mario - How Do I Breathe

Dagens plus: Lämnat in div. psykologiuppgifter
Dagens minus: Ryggen

Kommentarer
Postat av: Helle

men karlsson, jag visste vad det betydde. jag menade inte så som du fattar det. alltså är det du som är seg. :D hihi

och du dumt och skriva "bröllopsfixaren"? hahhaha du är rolig du :P

2008-01-22 @ 00:20:54
URL: http://winberghelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0