Sportlov!

Vågar erkänna att jag inte skriver lika ofta mer, men försöker ändå göra det minst en gång i veckan med div. läsvärd info och dyl.


Nu är det sportlov också,  alltid skönt att vara ledig.  De första dagarna av lovet,  med andra ord helgen, spenderades  på fredagen hemma hos Emma dit jag och Malin åkt för att käka tacos och kolla tv, och självklart löka, på lördagen kikade jag melodifestivalen samt lökade, och idag (söndag) har jag först jobbat på Call-Up, och nu börjar jag bli riktigt less på stället... Lyckades ändå sälja 6 st. Jag får faktiskt vara nöjd med det. Efter Call-Up käkade jag och Plix på Max, det var riktigt gött!


För någon timme sen kom jag hem, har kikat Wallander hos Helle... Nu sitter jag och lyssnar musik, och är lagomt trött!


Förresten så vet jag svaret angående guldtanden som jag frågade om i mitt föregående inlägg. Och om informationen inte var felaktig så är det en fasad runt tanden, inte en tand helt i guld! Man lär sig något nytt varje dag, är det inte fantastiskt roligt med skola? Haha.


Ja så vad ska man göra under ett lov? När man snackar med någon filur på msn kommer alltid frågan "vad händer på lovet då?". Och vad ska man svara? Jag tror inte att jag gör något speciellt anknytet till innebörden av just sportlovet. Äsch... Det jag menar är att jag inte direkt är ute på några friluftsaktiviteter...


Saik tog ett steg närmare mot Studenternas i Uppsala i och med segern mot Motala idag! Bra! Något som inte är lika bra är ju Brynäs... Roligt för Markström att få debutera, men när Östblom bänkade Korhonen och petade Sperrle, medgav han inte inofficiellt att Brynäs målvakter inte håller klassen? För det gör de verkligen inte.


Nej nu så får det räcka för idag.


Mors


Dagens plus: Hamburgaren på Max
Dagens minus: Jobba

Dagens låt: Kent - Columbus

Kommentarer
Postat av: johanna

har precis haft mitt lov, så skola imorron, tyvärr. :|

2008-02-25 @ 01:31:59
URL: http://nudistpolka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0