Musik!

Seg dag idag. Har jobbat, och det gick mindre bra... Tur att donkenpersonalen är så seg så man fick gratis pommes efter jobbet, eller vad säger du Isabelle?


Brynäs förlorade idag, det enda som känns bra med kvalserien (för nu känns det klart) är derby mot Leksand, och förhoppningsvis lite plus i Brynäs kassa (jämfört med om laget skulle ha spelat klart, d.v.s placering 9 el. 10), om dom klarar sig kvar vill säga. Jag tycker Brynäs är minst lika bra som Leksand, dock är Leksand segrare i sin division och Brynäs förlorare, det ser inte bra ut. Förhoppningsvis blir det Leksand och Brynäs i elitserien nästa år! Jag tror det är större chans att Leksand klarar det än Brynäs.

Nog om det.


Imorgon ska jag in till Valbo med Helle, förhoppningsvis hittar jag ett par skor, får väl se vad som händer, även om skorna ska sitta på fötterna. Haha. Blir diverse lök senare mot kvällen, och antagligen let's dance. Gött.

Förresten, Plix fråga mig nyss om jag var en båt. Han är lite speciell, men helt normal ändå.


We might get a chance to talk and talk might lead to dance
And maybe dance might lead to dates and dates to aging

Tyler Hilton -  You'll Ask For Me

Sjukt skön låt... Rekommenderar Tyler Hilton starkt!


Mors


Kommentarer
Postat av: Mackan

Typiskt plix;))

2008-02-29 @ 06:24:47
URL: http://Loekfan.blogg.se
Postat av: D

klart att du får, men här bjuder vi inte in oss själv, man kommer bara ;-)

2008-03-01 @ 16:57:57
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0