Jag är bra!

Det måste man få säga ibland, utan att det tolkas som skryt. Jag gjorde bra ifrån mig på psykologin idag. Så varför ska jag inte tala om det? Nu är det gjort i vilket fall. Haha. (Nu fick jag till det, haha.)


Jag brukar ha ganska konstiga funderingar, det bjuder jag på, den här gången undrar jag om det är konstigt att döpa sin unge till Mona? Haha. Jag tycker iallafall inte det.


I helgen var jag ut, det var väl helt okey. Roligt att träffa folk men jag vet inte jag, hiphop är inte direkt min grej. Förfesten, som egentligen inte var någon förfest, utan Robins 18-årsfest var rolig. Hann inte vara där så länge, men asskoj att man fick glida förbi. Härligt...


Det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder heter det ju. Men det spelar ingen roll hur bra kläder jag än har, så är det fortfarande slask, regn och skit. Så jäkla tråkigt. Hoppas på lite solsken snart, eller hur då Östen? Eller vad tycker resten? Vem vill inte ha sommar?


Skolan är ganska mild för tillfället, men det finns ju alltid något att göra. Idag blev jag ganska less när jag inte hann med att käka skolans spagetthi och köttfärssås eftersom den var slut och jag var stressad till en lektion och inte riktigt hann vänta. Det var ganska ocoolt. Något som däremot jag tycker är coolt är att min blogg ligger på favoriter på Sannes laptop. Sanne är cool. Något annat som är coolt är faktiskt Hannas drömmar, och Plix, vilken kille. Han som tycker det känns som helg på söndagar... Det är stort.


Idag ska jag klippa mig. Min frisör är faktiskt... som klippt och skuret för jobbet. Haha. Hon är bra. Snart kommer nog Helle hit tror jag, Plix också antar jag.


Något som inte är roligt är att min bil gått sönder IGEN. Bromsarna den här gången, men jag tror att det bara är en slang så det borde inte vara så svårt att fixa, eller?


Hade jag varit amerikan hade jag säkert sagt "later".... Så later.


Dagens låt: Ben E King - Stand By Me

Dagens plus: Min sjukt sköna playlist
Dagens minus: Vädret







Kommentarer
Postat av: Sanne

Ännu coolare att det står att Sanne är cool. Döp inget barn till Mona Luxan, men fortsätt med dina roliga tankar :)

2008-02-06 @ 15:30:55
Postat av: .

just de, inga barn som heter mona nu inte!

2008-02-06 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0