Födelsedag.

Så har man gått och blivit 19 år. Det känns absolut ingenting, inte ens den där lilla känslan som brukar finnas när man fyller år fanns när jag vaknade. Men det är klart, 19 år är väl inte direkt så märkvärdigt.

Igår på dagen kom Jossan, en av de härligaste personerna jag känner, förbi. Tack så mycket för ölglasen och kortet. Det blev diverse lök, gick en promenad, pratade och käkade. Roligt, det måste vi göra oftare!

Senare på kvällen var det tänkt att jag och grabbarna skulle basta, men de var lite sega så det blev inte något av. Istället kom det diverse folk hem till mig, och vi förfestade lite innan krogen. Gött. Senare åkte vi ner på stan, skulle gå in på Kharma, dock blev det ändrade planer för min del. Haha.


Idag vaknade jag ganska seg, men humöret ändå på topp. Efter ett tag åkte jag och farsan in till morsan i Gävle. In till morsan kom det lite folk efter ett tag. Roligt! Även maten var god, diverse rätter; fisk, kött, paj. Jag hoppade över fisken.

Efter mat, öppnande av presenter och massa mat och fika åkte jag och farsan hemåt igen. Jag stannade i Björksätra hos Helle, där även Plix och Thompa var. Vi kikade Singing Bee.

För en liten stund sen kom jag hem, och måste säga att det varit en lyckad födelsedag! Ett stort tack till alla som grattat mig på något vis. Det blir man glad av.


Mors


Dagens låt: Soul Asylum - Runaway Train

Dagens pucko: Plix - "man borde egentligen ha fem fingrar" (Han menade på ena handen, djup kille som sagt.)
Dagens plus: Födelsedag
Dagens minus: Bakis



Kommentarer
Postat av: winberg

Men så sa han ju inte, inte om du menar när han och jag spelade guitar hero. Han sa "man borde egentligen ha fem fingrar" - men jaja, ungefär samma.

2008-02-11 @ 09:34:25
Postat av: Ida

Grattis i efterskott;D Jag skulle få ditt mob.nr av Josse för jag tänkte skicka sms och gratta. Men hon kunde det inte i huvudet tyvärr. Tanken var ju god iaf. Hoppas att du hade en toppendag :)

2008-02-11 @ 12:36:59
URL: http://idamellstrom.blogg.se
Postat av: daria

neej vad kul =) grattis i efterskott! Hade ju lovat att slänga in en kommentar! keep it going, följer din blogg som sagt ;-)

2008-02-13 @ 20:25:01
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0