Det var en gång

en pojke som kallades Plix som sa "har du en tankeställning på att tänka imorgon?" Svaret blev  "Det beror hur tankeställningen ska vara, så att säga". Två djupa pojkar.


Från en historia till en annan, och just historiaprovet idag. Jag började faktiskt plugga inatt en liten stund, och en timme på morgonen idag, och det gick förvånansvärt bra. Efter provet lökade jag mest runt och snackade med homiesar. Käkade, lökade lite mer och slutligen åkte jag buss in till Gävle för att kika in högskolan. Jag är faktiskt ganska sugen... Dock inte direkt efter gymnasiet!


Efter trippen till Gävle tog jag mina ben och gick hem till Karin. Kollade på ett mindre bra Tv-program tills Simpson började. Efter det tog vi en promenix med Karins hundar Lira och Trixxa. Diverse lök och dyl. Efter lite snack och ett till Simpsonavsnitt åkte jag hem, käkade firrepinnar med potatis och spenat. Helt okej faktiskt.

Efter mat har jag mest bara lökat... Lirat mirre med Plix, lyssnat sjukt bra musik och så vidare...


Igår var jag in till Gävle och bokade balkläder till vårens bal. Det blev nice... Riktigt stiligt faktiskt! Ett stort Grattis till brushan (med lagkamrater) till Sm-Guldet i Skol-Sm i bandy! Gött.


Jag fick en fråga idag. Den löd något i stil med: "Är en guldtand helt i guld eller är det bara en fasad runt om?" Jag har ingen aning, är det någon som har svaret?


Förresten så sålde jag sex stycken mobila bredband andra gången jag jobbade. Plix sålde fem. Vi äger, och jobbet suger! Haha.


Bloggen krånglade igår, så jag kunde inte publicera inlägget... Men nu går det verkar det som. Idag har jag varit i skolan och lyssnat på Hedi Fried (ursäkta ev. stavningsfel), hon är en av de överlevande från koncentrationslägret Auswisch i Polen. En mycket laddad berättelse ur en mer personifierad synvinkel jämförelsevis när man läser i en lärobok. All heder åt henne som orkar, för det tar på krafterna, vilket hon även sa själv.

Efter skolan åkte jag in till moster min i Gävle som fyllde år. Fikade och pratade lite med släkten!


Något som får mig att vara vaken om nätterna är Brynäs. Vad händer... Jag kommer väl knappast kunna sova på torsdagkvällen heller? Eller?


Mors


Dagens låt: Elliott Yamin - Wait for you

Dagens plus: Löka
Dagens minus: Olökiga stunder


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "diverse lök och dyl." även ;-) du är bra fyndig du lux!

2008-02-25 @ 23:54:52
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0