Vill man vara fin får man äta plopp!

Är dåligt gott med plopp.

Jag undrar en sak jag. Vad fan är skillnaden på plopp och center? Ni vet dom där kolasåsfyllda chockladbitarna... Dom är ganska superlika, trots det är plopp godare, ingen aning varför, tror inte svaret på frågan ploppar upp heller. Hehe jag är rolig. 

Jag tänkte att det kanske låter "plopp" när man biter i en bit, att det skulle vara anledningen... Men då förstår jag mig inte på center... Kan ju inte påstå att det låter center liksom...

Så dagens djupa fundering: Vad är skillnaden mellan plopp och center?





Nu är jag hos mamma i Gävle, vi har käkat pizza och just det, plopp, har även börjat kolla på senaste Arn-filmen, bra än så länge... Julmust har jag druckit idag också. Gott med julmust. Det borde dock heta julemust, låter lökigare... Det borde finnas midsommarmust också.

Haha det självklara svaret en tusingfoting ger på frågan "hur mår du?" är: "Jo då, det knallar och går". Hahah jag är grymt kreativ idag känner jag.


Idag har jag tagit första steget mot att lista ut hur det går för Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander och alla andra. Jag har nämligen fått sista boken av min kära mamma




Nu kolla klart på filmen sen läsa!



Mors




Kommentarer
Postat av: Thommy

Svaret på din fråga skall du finna i produkternas innehållsförteckning.

2008-12-22 @ 22:52:45
Postat av: Tja!

mellanPloppochCenter" rel="nofollow">http://susning.nu/SkillnadenmellanPloppochCenter

2008-12-26 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0