SISTA DAGEN 2008...

har jag fått äran att skriva några rader  i den välkända luxans blogg !


Om 24 timmar är 2008 historia, och har man gjort något nyttigt det senaste året? Ätit mat, suttit vid datorn, snusat och druckigt någon droppe alkohol är ju roliga saker. Men något nyttigt vette fan om man har gjort, kanske gett en gåva till världens barn? det är ju bra isåfall.


Annars ser jag fram emot 2009, FRA-lagen kommer, man fyller systemet, fotbolls VM kommer 2010 så det är ett år kvar tills dess, det är ju lite synd. Men en ny sommar kommer, alltid lika roligt!

Nej, nu vet jag inte vad jag har skrivit om, men kanske något i stil med vad en luxan hade skrivit? Vad vet jag..

Men skulle vilja tacka luxan för att man fick ta del av hans blogg såhär in på småtimmarna på sista dagen av året!

Luxan du är en vacker personlighet, det vet du!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA LUXANS LÄSARE !!


PUSS                                                                                                 fin

Kommentarer
Postat av: luxan

hahah jag är mycket nöjd med min första gästbloggare! :)

2008-12-31 @ 00:27:25
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0