Simon Cowell, vilken jävla lök..

Simon Cowell: Are you taking singinglessons?
Girl: Yes, I do!
Simon Cowell: Who's your teacher?
Girl: There was this lady up in Montana...
Simon Cowell: Do you have a lawyer?
Girl: No, I don't have a lawyer...?
Simon Cowell: Get a lawyer, and sue her, seriously!



Hahaha vilken skön snubbe han är... Jag vill också kunna säga sådana coola saker. Hans kommentarer sitter ju som en klick bea till köttbiten... Klockrent alltså. Han är king.

Men är de nå drygt att det är landslagsuppehåll i hockeyn då? Channel one cup är ju inte det roligaste. Men då får man kompensera det med Laul Calling. Fantastiskt bra program, trots att det handlar om den mindre roliga sporten fotboll. Ja det är ju ett dilemma det där. Hockey är väl minst 1000 gånger roligare än fotboll, ändå är fotboll fantastiskt.

Tyvärr är jag ju ganska ensam om att tycka så här. Om man träffas ett gäng kompisar och ska försöka föra in lite hockeysnack så blir man ju nerklubbad av massa snack om Chelsea, Arsenal Man Utd, Champions League och så vidare....

Det är så tråkigt att vara utstött, men jag står på mig; hockey äger!



Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0