Pepparkaksbakning

stod på dagens agenda idag på dagen idag, alltså inte igår.



Jag, Thorell,  Emelie, Isabelle och Sara (gamla Hafezi) bakade pepparkakor. Det blev gött. Vi doppade dom i mjölk. Sen kollade vi Boston Tea Party. Det äger.

Snart lär man ju ut för att införskaffa sig lite julklappar också. För vilka pengar då är frågan. Men som anakondan sa, det går att slingra sig runt problemen.

På tal om tom, så är min plånbok ungefär lika tom som min inspiration att skriva. Men nu har jag åstakommit några rader åtminstone. Trevligt.

Igår såg jag en bra film, den heter Taken. Den var bra alltså. Inte dålig med andra ord.



Nej ska man ta sig en pepparkaka och ett glas mjölk kanske...? Nej justja mjölken tog slut... Isabelle...... Du dricker så mycket mjölk.


Mors

Kommentarer
Postat av: Samuel

jag sa ju att filmen skulle va bra ;)

2008-12-17 @ 18:49:42
URL: http://samuell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0