Mellandagarna

är här.


Juldagen var okey, inte mer. Det blev lite för mycket och jag tycker att det suger ganska hårt att gå in på krogen strax efter 21:00...

Någon som håller med?


Dagarna efter har jag lökat. Rejält. Kollat hockey hos Christer bl a, och idag har jag käkat med Mackan på Jensas, och sen var jag en sväng hem till Anne.


Angående mitt förra inlägg om vem som är grymmast så ligger Gandalf bäst till av dömma från kommentarer och seriöst insatta jag pratat med. Men även Yoda, som vuxit fram till min personliga favorit under veckan har fått många röster. Stackars professor Dumbledore tycks ingen känna igen. Men han är grym. Snabb som en räv på ett kaninfält med staven.

Ja det är inte lätt att inte veta.


Imorgon ska jag på mellandagsrean med Thompa. Och jag insåg just att jag glömt mitt presentkort kvar hos mamma. Lyckat. Aja det löser sig.


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0