Malaysia del 2

Nu kanner vi oss lite hemmastadda. Dock har vi haft oflyt. Jag och Selge trodde pengarna kommit in pa hans kort (mitt ar trasigt), sa vi skulle ga och kaka lite lunch idag. Forst skulle vi bara ta ut pengar. Icke.

Nar det hade gatt 20 timmar utan att vi atit borjade vi nastan ge upp pa att fa na mat for dagen. Da vande det och varan vard lanade oss 50 ringit. Det var snallt det.

Vi hade dock redan borjat planera overlevnadsplaner (som Bear Gills eller vad han heter) med ranson pa vattnet och diverse. Vi skulle aven undersoka vilka vaxter och insekter som ar atbara. Men vi slapp ju det som tur var.

Sen nar vi val fick ata var det nog bland det godaste jag atit. Aldrig har en tallrik ris med kott och kyckling smakat sa gott. Och aldrig har man fatt sa mycket mat for bara 15 kr. Jag hade en tor i ogat nar jag at for det var sa gott.


Nog om mathistorien.


Vi planerar twin towers till helgen. Ska bli maktigt. Blir aven en svang till China town igen. Ar valdigt sugna pa vattenlandet/vildparken, men det avvaktar vi med, jag menar, vi maste ju ata imorgon ocksa.


Nu ska jag spoa Selge pa fifa.


Mors

Kommentarer
Postat av: Josefine

2008-12-01 @ 17:00:07
Postat av: Josefine

Nämen, nu blir jag ju orolig! Mat måste ni ju få i er. 20 timmar? :O Skulle jag aldrig palla. :S Puss på söt!

2008-12-01 @ 17:01:22
URL: http://skidbruttan.blogg.se/
Postat av: Mormor-Morfar

Tur att ni snart kommer hem och får äta julmat så ni slipper insekter.Kramar. sköt om er väl.

2008-12-04 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0