Hemma

med rena kläder, varm mat, och ketchup när man än vill.


Och påskmust. Massa påskmust.... Sweet.



Har övervägt om bloggen ska fortsätta få existera eller inte efter min härliga resa. Än så länge gör den det alltså. Imorgon ska jag på hockey med Thompa och Plix. Fantastiskt.

Vad kan man då ta upp i en blogg när man inte är i Australien? Antingen kan man ju blogga om massa skit som smink eller hur synd det är om alla djur som blir mat... Eller kanske lägga upp lite kort på supersnygga kläder. Hehee.

Eller så bloggar jag bara om något annat roligt. Inte för att jag vet vad det är. Men jag tänker införa en ny sak här i min blogg, och det är att jag varje vecka ska en hemlig gästbloggare.

Detta handlar givetvis inte om vikande läsarsiffror. Dom är fortfarande så pass bra att jag bara är en miljard efter blondinbella. Så det är lugnt. Förresten, hur fan orkar människor sitta och läsa i hennes blogg om vad hon har för kläder och vad hon har för brieost på kexen. Vem fan bryr sig?


Det bara måste vara intressantare att läsa om mina leverpastejmackor istället.



Mors

Kommentarer
Postat av: mli

ja tycker iaf din är hundra gånger intressantare än blondinbellas :)

2008-12-11 @ 00:10:46
URL: http://emlou.blogg.se/
Postat av: hannah

du lux, då måste vi fixa naglarna tillsammans :) jo, jag tycker den ska få finnas kvar! jag kan göra den vacker! :)

2008-12-11 @ 17:34:22
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, jag tycker också att du ska fortsätta blogga:)

2008-12-11 @ 22:23:46
URL: http://skidbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0