Det svenska språket

för tusan.


Folk har frågat på vilket sätt jag varit sjuk. Jag har försökt förklara.

Men hur fan uttrycker man sig? "Jag har diare och ...", hur böjer man ordet spyr i den meningen? Jag har spyr? Jag har spyelser? Jag har spyningar? Det går ju fan inte.

Va va va? Kan någon förklara det för mig??? Det är ju så krångligt. Det är fan inte tillåtet att använda ordet "kräks" heller. Det är ju som att säga "jag har köpt nya sockor idag" när man varit på Inter Sport och köpt strumpor...


Kevin Borg svarar om sitt kommande artistnamn:

Kevin Borg säger: hahahaha Jag tror att Kevin Borg är ganska coolt vad tror du? Inte the Maltezer LOL Det var roligt i alla fall




Det blev inga leverpastejmackor heller tyvärr...



Mors

Kommentarer
Postat av: L

jag har diarre och spyr kanske ? ;D

2008-12-19 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0