Det drar ihop sig

så att säga.

För julen alltså. Och för dom stackare som inte hittat present till farmor, flickvännen eller mamma så kommer min blogg i detta inlägg att fungera som ett stöd och som en rådgivarsida till dom som är ute i sista stund.

Något som alltid går hem är hudkrämer, och jag har stor erfarenhet av hudkrämer eftersom jag brukar testa produkterna innan jag ger bort dom. Det är det krav jag ställer när jag handlar.

Här kommer dom schyssta tipsen:



Vi börjar med den första produkten som är en intensiv kräm för hud, hår och ansikte. Det bästa med den här produkten är att den är ekologiskt framtagen av jungfruolivolja. Två flugor i en smäll alltså, lite miljötänk och lite snyggare hy. Grymt.

Pris: 699:-
Betyg: Luxan Luxan Luxan Luxan 4/5




Den här trevliga burken som faktiskt påminner om ett ägg som är utochin innehåller hjorton. Ja det är sant. Krämen dödar celler och motverkar hudens åldrande. Och bäst av allt, är det slut på gräddfil till dipsåsen när alla brudar ska käka gurka, ja då är alla problem lösta! Lösta med hjortron....

Pris: 5000:-
Betyg: Luxan Luxan Luxan Lux 3,5/5


En vit fin burk som symboliserar snöns fina färg. Denna kräm ger ett lyft, genom små mikroskopiska gurkbitar som utsöndrar ett enzym som gör att huden blir brunare. Huden ser yngre ut och blir lenare.

Pris: 399:-
Betyg: Luxan Luxan 2/5



Julen är röd och så är även den billiga varianten hudkräm. Denna tacosalsa fungerar utmärkt som hudkräm, och den är speciellt bra för ansiktet då löken och dom solmogna tomaterna rensar bort döda celler och mjukar upp huden. Dessutom för dom solmogna tomaterna med sig solenergi så man blir brun på samma gång.

Pris: 13,50:-
Betyg: Luxan Luxan Luxan Luxan Luxan 5/5 [BÄST I TEST]


Lycka till där ute i julklappsdjungeln!





Visste ni förresten att ordet prosit inte bara låter jävligt löjligt, det är faktiskt det latinska ordet för "må det gagna" också. Må det gagna översätts i talspråk till "krya på dig".


Jag vill passa på att framföra ett stort grattis till Marcus Tamminen som nu mer får sätta händerna på rattarna.



Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0