Tjuvstartar

med lite ny design på bloggen inför resan... Nya designen tackar jag smultrontårtan Lias http://carolinelias.blogg.se/, för. Nu blev det lite stiligare...


Det är trots allt 20 dagar innan jag åker, men nu är den biten klar... Ska bara ta lite mer vaccin innan jag åker. Sen så. Snart är det avfärd. Spännande är en underdrift.


Jag blir så sur för att Kalle Anka-tidningarna inte kommit. Måste ringa om detta grova problem i min vardag... Undrar om antikvariat finns kvar? Isåfall blir det att åka dit och köpa massor med tidningar och pocketar.

Jag gillar Kalle. Han är snäll. Han ställer alltid upp och får en på bra humör, han tar aldrig semester heller. Det är ju faktiskt inte så att han försvinner från serietidningen så alla rutorna är tomma inte. Nej det kallar jag en sann vän. Haha.


Snart tänkte jag kolla lite OS. Har ingen aning vad som går, men tror sändningen började 02:55. Bara att hålla sig vaken, är ju trots allt bara OS vart 4:e år. Dock tycker jag vinter-OS är roligare... Gissa vilken sport jag har som argument för det?


Den som kommer med det rätta svaret vinner en Statoil-penna. Mycket användbara dom.



Mors

Kommentarer
Postat av: mli

en ren chansning , - hockey !? ;) ;)

2008-08-11 @ 13:08:41
Postat av: luxiz

grattis vi har en vinnare :D

2008-08-11 @ 13:09:39
URL: http://luxan.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeej luxaaan:D ja fyfan :/ haha. men du får ha det så bra där borta;)!

2008-08-11 @ 14:50:34
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0