Packning!

Det är tidig fredag och idag ska jag packa mina två ryggsäckar, det är nu bara två dagar tills jag och Selge åker. Imorgon ska jag, om inte min förkylning stoppar, ut på krogen. Det vore jätteroligt om så många som möjligt gick ut, skulle vara roligt att träffa alla en sista gång innan vi drar.


Förutom packningen känns allt klart. Mamma är lite orolig dock, det har jag full förståelse för. Men det kommer gå snabbt lilla mamma, tre månader är ingen evighet.


Har köpt ny mobil nu, Nokia-skit på On Off för 500 kr... Funkar gör den iallafall. En ny väska och nya skor och ny plånbok har det också blivit. Välbehövligt...


Idag har jag spelat min sista korpmatch, skönt att den då avslutades med seger... Hehe. Igår var jag käkade jag med släkten vilket var trevligt! Sen åkte jag till Annika och lökade. Fint som spaghetti det. Annika gillar kräftskiva. Haha.


Idag har jag inte bara spelat korp, har även fått besök av Emma och Malin, roligt att se er...


Nej nu ska jag sova. Ses imorgon. Och Samme och Anton, vi ses till veckan...



Mors

Kommentarer
Postat av: Anton

wohoooo..

Vi ses pa mandag eller tisadag eller ssa.

pussss

2008-08-29 @ 05:14:22
URL: http://brumpis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha det helt underbart nu! :D

2008-08-29 @ 11:18:08
URL: http://soetmongo.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hej glom inte att boka transferbuss till Noosa innan ni aker! Googla det! Sa slipper ni aka in still stan i brisbane och sen boka buss.. men det kanske ni redan har tankt pa, men utifall :)



Ses snart!!

2008-08-30 @ 07:42:52
URL: http://samuell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0