Läsarrekord!

Roligt. Ingen aning vilka mina 10-15 nya läsare kan vara.

Vet egenltigen inte alls vilka som läser, förutom några som talar om det, och självklart dom som har bloggen på sina favoriter, tackar. Haha.


Sitter och kollar på lite film, Cold Mountain, riktigt bra film. Den är oförutsägbar och handlar det amerikanska inbördeskrigets baksida och olycka. Men jag har ju inte sett klart än, så det kanske vänder.


Imorgon ska jag och mina två chocklad-mandariner (det finns väl va?) Emelie och Isabelle åka till Valbo och Gävle för att handla lite. Eller lite och lite... Ny mobil iallafall.



Vet ni vad jag kommer sakna mest (förutom vänner och familj) när jag åker? Det jag kommer sakna mest är den härliga känslan av längtan, längan av att få åka iväg, göra något nytt, utforska i princip en ny värld.


Jag drömde något helt sjukt i natt... Jag drömde att jag åkte Vasa-loppet mitt i Sandviken, sen hoppade jag in i en bil, men jag hade tagit nycklarna från den så vi kunde inte åka. Sen gav jag tillbaka nycklarna och tjejen som körde sa att det var en Volvo, men jag kollade och såg att det stod Saab.

Sen innan målgången så åkte jag inne i ett hus och alla jublade. Normalt?



Mors 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju inte normal, så det kanske är därför? ;) Däremed inte sagt att du är dålig, kom ihåg det. :D

2008-08-26 @ 11:14:16
URL: http://soetmongo.blogg.se/
Postat av: PLIX

ALLTSÅ! du skulle ju ha med kommentaren från monroes :(

2008-08-28 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0