Inte långt kvar nu!

Nej det är det verkligen inte... 08:30 åker jag från Sandviken imorgon bitti. Det känns skitbra, det känns spännande och det ska bli så jäkla skoj...


Igår var det utgång för sista gången i Sandviken på ett tag. Det var helt okey, var ganska lite folk trots löning, men dom man träffade var det roligt att se.


Jag sa hej då till Emelie och Isabelle innan jag och Thompa tog taxin hemåt, sa även hej då till Malin. Känns lite skumt att säga hej då.


Idag har jag käkat lunch med mamma på Oden, det var väldigt gött. Sen kom världens bästa Jossan, jag fick en present av henne (se bild nedan) som jag blev otroligt glad av. Kommer sakna dig sjukt mycket Jossan. Vi lökade, lyssnade musik och spelade gitarr och sjöng. Sen drog vi ner till Jensas och käkade med Mackan, en riktig king det, som jag också kommer sakna!


Sa hej då till Anne innan Jossan skjutsade hem mig också, sen kom Thompa förbi också. Roligt att se er alla. Kommer sakna alla hemma, det är helt klart!


Till alla vänner som har blogg: fortsätt blogga som aldrig förr så jag vet hur det är med alla och vad som händer. Och självklart, läs min, haha.


Nu ska jag fortsätta räkna ner.





Mors

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw! ha det bra :) pösss

2008-08-31 @ 14:59:18
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: carolin

hoppas du får det skönt grabben, men kom hemigen va ;) vi kusiner lär ju hålla ihop! kyss påe Kalle!

2008-08-31 @ 20:27:31
URL: http://curolin.blogspot.com/
Postat av: marianne

ha det så bra på din resa, ska följa dig på bloggen.

kramar från fastern med familj.

2008-09-01 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0