"Ha det så bra på färden Nicke"

Sa min farfar i telefonen nyss till mig. Han är cool som få, jag diggar han som fan.


En vecka tills vi åker nu. Antingen blir det väl den segaste veckan i mitt liv eller så den snabbaste. Tiden får utvisa det helt enkelt. Måste börja packa också, och köpa ny mobil, och köpa ny plånbok och... Ja det är lite kvar att göra. Men det löser sig som Gösta brukar säga.


Igår gick jag, Selge, Rossa och Thompa ut. Det sög. Men det var roligt att träffa Macke och Danne. Ja okej då Annika, det var ganska roligt att träffa dig med... Men Hannah vet jag inte, hon vill ju mest bara slåss. Synd för henne att jag är mycket starkare. Mohaha.



Sista dagen på Statoil i fredags. Jag jobbade bara tre timmar. Jag köpte daimtårta och Eva köpte sockerkaka, vi fikade och pratade lite grann, självklart jobbade vi också, iallafall lite, haha.


Min mobil är trasig som fan. Det är därför det inte går att nå mig, ska försöka fixa en ny imorgon!



Mors



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Luxan!



Tror du att jag blev lite besviken när jag inte hittade dig på krogen då? Jag som log heeela långa kvällen:(

I vilket fall så önskar jag dig och dina färdkamrater en riktigt trevlig resa, måste också erkänna att jag är en aning avundsjuk på er!

Kram från Ida

2008-08-24 @ 23:30:59
URL: http://idamellstrom.blogg.se/
Postat av: wennas

Hinner man inte se dig innan så ha en underbar resa luxis! :)

2008-08-25 @ 13:48:39
Postat av: Alexandra

& självklart var det väl även roligt att träffa lille Alex? :)

2008-08-26 @ 08:24:17
URL: http://alexnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0