Grillad banan med smält

Marabou och vaniljglass. Tackar.


Igår köpte jag vaccin på Apoteket. Coolt. 1113 kr kostade det. Billigt och bra. Men visst, en ganska vettig investering så det är ju värt det... Tror att första sprutan blir idag.


Jag har varit sjukt flitig på att umgås med folk senaste tiden, det är ju ett måste eftersom vi drar snart... Och än är det tid kvar!


Jag gillar verkligen inte spindlar... Det är nog det värsta jag vet. Möter jag en i Australien (stor och läskig och luden sak) så kommer följande hända okryddat:

heheh


Ja usch, skona mig.


Snart är det cityfest. Kul. Snart är det tre år sedan det som inte fick hända, hände. Allt annat än kul.


Nej nu ska jag löka vidare och se vad dagen har att erbjuda.


Mors


Dagens låt: Scorpions - Send Me An Angel

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Niklaaaas! Skaru med ikväll eller, du lär ju svara när jag ringer ju? :)

2008-08-09 @ 10:47:28
URL: http://alexnonstop.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahah mongo

2008-08-11 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0