Gösta

är ett namn.


Tomat är en grönsak.


Och med en tv-dosa kan man byta kanal på tv:n.


Men med grovt bröd till korven är man inte nyttig.


Drar mitt strå till stacken när det gäller allmänbildningen.



Nu är det två veckor tills vi åker (så Chefen om du läser detta förstår du att vi inte åkt än! Bra start av Arsenal förresten) och det känns riktigt bra. Vi är taggade.


Fan, har inte så mycket bläck i pennan just nu, så det blir inte så bra inlägg, ber om ursäkt för det. Haha. Visste ni förresten att forskarna håller på ta fram fullkorns-frukter? Så jäkla mäktigt....


Mors


Dagens låt
: Colin Firth, Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård, Amanda Seyfried & Meryl Streep - Our Last Summer

Kommentarer
Postat av: Flinta

Vad har hant, city forra aret. Arsenal i ar. Bestamm dig grabben!

2008-08-18 @ 09:12:28
Postat av: luxiz

Jag håller inte på Arsenal "Flinta" haha :) jag bara konstaterade att de va en bra start, eftersom min förre mentor (kallad Chefen) håller på dom =)

2008-08-18 @ 14:34:16
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0