Mormors födelsedag

och vilken dag det blev.


Riktigt roligt, tror faktiskt vi i släkten aldrig skrattat så mycket som idag. Det i kombination med gott käk och goda bullar (och en hel del annat gott) blev perfekt.

Lätt skönast var när Tord  sa följande:

"Vet du vad man kallar tanter som Carina(morsan)? ICA-tjejer!".
*Tystnad*
"Gammalt kött i ny förpackning".


Efter att jag kom hem var syrran på besök. Då skojade vi lite med farsan:

Vi började gå runt honom i cirklar.
Farsan kliade sig i huvudet.
Sen sa vi: "Vi går antik-rundan".


Hahah. Jäklar vad jag garvade.


Lite senare på kvällen kollade jag och Julia på en rent ut sagt värdelös skräckfilm, käkade fruktnappar och drack kaffe. Det sistnämnda uppskattades inte av henne. Haha.


Helgen har förövrigt varit bra, i fredags blev det lugnt, kollade hockey och lökade. Igår lördag var jag till Johanna i Årsunda som hade en födelsedagstillstälning. Mycket trevligt...


Imorgon är det psykologiredovisning, men det fixar vi, eller hur då Jossan?


Mors


Dagens låt: Chris Brown - With you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0