Modekläder

och rökta brödpåsar med finsk-ryska lökar.



Visste ni att jag skickar gratis sms? Det är kanske liiiiiite stort. Något som är ännu större är att jag är Mackans hero, hänvisar till http://loekfan.blogg.se.


Imponerande att Plix inte sagt något djupt idag... Så kan tyvärr inte bjuda på något Plix-citat idag.


MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE

Nu är det dags för lite mode i luxans blogg. Jag följer blondindrulles (BELLA WTF OMG) blogg vaaarje dag, och eftersom vi har nästan lika många läsare tänkte jag att jag måste ha någon konkurrens, även om det kan bli lite svårt eftersom hon är just en hon, och jag är en han.

Jag tänkte börja upp i från och gå nedåt.

Modepryl 1: Huvudbonad



Kommentar: En mycket trendig vårhatt som passar de flesta tillfällena, såväl högtider som bröllop och 50-årsfest som till vardags.


Modepryl 2: Någon slags jacka. Typ.



Kommentar: Färglad jacka som får sin speciella klang genom att den saknar knappar. Regntålig, slittålig och personlig.


Modepryl 3: Byxor



Kommentar: Det perfekta paret byxor. Du är redo för vattenkrig, regnstorm och oväntade dopp i det blå. Men framför allt är detta ett par byxor som drar kvinnors blickar, de kommer bara stå att gapa av förvåning!


Modepryl 4: Skor



Kommentar
: Äntligen har de ursnygga platåskorna kommit för män. Dessa är specialdesignade med stabil sula för långpromenader, danskvällar och löprundor. Snörena till skorna är exklusiva, de är gjorda i en nymodighet som kallas för tyg.


Modepryl 5: Accessoar



Kommentar: Grymma helt enkelt. Får tillvaron att mörkna... Ordentligt!


Och resultatet då? Kika nedan!


image27

Kommentar: En riktig hit! Stil blandat med färg, en modern stil som garanterat är en blickfångare!



Dagens låt: David Gray - The One I Love

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, pampigt värre ;)

2008-04-23 @ 08:36:50
URL: http://alexnonstop.blogg.se
Postat av: marcus

fett nice

2008-04-23 @ 10:30:19
Postat av: S.W

Väldigt Chic av dig Niklas ;)go

2008-04-23 @ 15:52:46
Postat av: Thommy

Mycket tjusigt må jag säga! Jag undrar dock var man kan köpa den där typ jackan någonstans?

2008-04-23 @ 15:58:23
Postat av: Selge

niklas du har jobb hos oss sen bara sa att du vet.. du dar var en uppvisning i modemedvetenhet och kunskaper i Paint... see ya bruce

2008-04-24 @ 10:46:46
Postat av: Emil

Hihi.., om de ändå vore så väl ;) Va händer på sista april då?

2008-04-26 @ 00:28:22
URL: http://emilun.blogg.se
Postat av: wennas

haha det där gjorde du sjukt bra!

2008-04-30 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0