Ja men då

har jag nu efter några minuters funderande äntligen fått till en rubrik. Så lämpligt.


Måndag igen, och skola igen. Men inte ska det få dämpa mitt goda humör. Jag har lyckats få klart en uppgift under dagen, vilket känns skönt. Även kommit igång riktigt bra på psykologin.

Efter skolan har jag sett en film med namnet Jumper, den var helt okej. Värd att se åtminstone. Efter film och diverse lök blev det givetvis hockey som följdes på kanal 5. Weinhendl och Mårtensson. Säger bara det.

En riktig dålig omgång på XL Coachen blev det, ynka 76 poäng blev det. Dåligt!


Känns som att jag inte har så mycket att skriva om en kväll som denna, därför tänker jag istället bjuda på de låtar som just nu är de bästa i min smak:

På plats nr #1: Ryan Cabrera - Its you
På plats nr #2: Elliott Yamin - Wait for you
På plats nr #3: Andrea Bocelli - Can't Help Falling In Love
På plats nr #4: Ryan Cabrera - Fall baby fall
På plats nr #5: Ron Pope - A drop in the ocean


Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0