Första april

dagen då den store skojaren kommer fram i mig.


Nej då, jag är inte fullt så seriös... Däremot har jag faktiskt fått till ett jäkla skämt idag. Jag skrev ihop ett mejl till min mentor, där jag förklarade att jag inte orkade med skolan nå mer och att jag beslutat mig för att hoppa av. Jag fick ett väldigt seriöst och långt svar tillbaka... Skämtet lyckades alltså hahah.

Idag var det tänkt att jag och Jossan skulle plugga. Det blev inte så nej, det blev diverse lök istället... Käkade lite mat och pratade. Trevligt, som vanligt!


Som jag redan berättat i ett tidigare inlägg så behövdes en slang till bilen, som kostade 233 kr. Igår när farsan skulle hämta ut slangen visade det sig att de beställt hem fel slang... Varför? Jag drog en djup suck.


Idag blev jag ÄGD, iallafall om man skulle fråga Jossan. Jag blev ägd eftersom jag inte visste att man måste knacka någon i ryggen tre gånger när personen gått på en a-brunn, annars ger det otur. Så nu är jag ägd eftersom jag inte hade en aning om det. Finns det någon läsare som heller inte visste om detta, eller är jag nu ensam i världen (eftersom exakt alla i världen läser min blogg hahah) om att vara ägd?


Bloggen har varit nere ett tag och det har inte gått att uppdatera. Flera oroliga läsare har hört av sig angående sin kondition. "Få-dålig-kondis-på-två-veckor" del III kommer inom en snar framtid.  Finns ingen anledning till oro! Haha.


 Mors


Dagens låt: Ryan Cabrera - Fall Baby Fall
Dagens citat: "Är Internet en bokkälla?" Frida Luuke. (Våran historialärare sa att vi måste ha minst 5 olika böcker till fördjupningsarbetet.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

5 olika bokkällor*

2008-04-01 @ 15:31:06
Postat av: Emil

Självklart visste jag om att man ska knacka 3 ggr på ryggen när man går på en A-brunn! Är du född igår eller? ; ) Hördu Lux-pojk! vad säger du om fest nån gång inom en snar framtid?!

2008-04-03 @ 18:44:46
URL: http://emilun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0