Ett lamm, en hockeymatch

och ett glas juice.


Är det inte underbart? Sitter i detta nu i staden Gävle, hos min mor och kollar ishockey på TV. Det är pause mellan period 3 och sudden death. Till hockeyn dricker jag ett glas juice... Haha.

Skulle även tina bröd innan jag skulle kolla hockey. Jag kan ju säga att jag är ganska klantig. På något vis hade jag råkat tagit för hög effekt på micron, och någon minut senare var det en eldlåga i mikron. Men det löste sig. Antar jag...

Jag kan iallfall lova att jag inte rekomenderar plast-rökt bröd med div. pålägg. Finns bättre!


Har varit en ganska lugn vecka i skolan... Fått en del gjort, även om det fortfarande är en del att göra, så känns det helt okej just nu, och det är skönt. Idag höll jag tal på svenskan också... Det gick helt okej trots att jag läste på bara en liten stund innan. Måste berömma klasskamraterna som var med, ni gjorde riktig bra tal. Luuke bjöd på en tår efter att folk hört studenttal, helt förståeligt... Själv rös jag som en gummianka på badhuset...

***

Försvann ett tag, eftersom sudden death spelet hade börjat. Jag har nu satt mig igen och kan bara gratulera HV71 till guld i Svenska Mästerskapen i Ishockey. Det är välförtjänt utan tvekan.


Om det var några oklarheter angående rubriken så står det "ett lamm" av den enkla anledningen att jag ska till Ockelbo och Jossan imorgon, och Jossans familj har massa får och lamm. Jag ska få döpa några stycken.

Nu sitter jag i vent med min brusha Marcus Tamminen, div. lök och dyl.


Mors


Dagens Plix-citat: "Jag är fan kolvit" (Flashad på spelet Counter Strike 1.6)

Dagens låt: Edwin McCain - I'll be (acoustic)

Kommentarer
Postat av: Linda

HV BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ;-)

2008-04-18 @ 23:11:13
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: lisa

önskar dig en forsatt trevlig fredag! :)

2008-04-18 @ 23:12:24
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: JonasHellYell

SM-guld !!

2008-04-18 @ 23:13:08
URL: http://jonashellyeah.blogg.se
Postat av: Sandra

Mm man får gratulera hv till guldet, men nästa år är det vi :b

2008-04-18 @ 23:14:06
URL: http://xanndra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0