Varför ska...

inte jag ha en blogg när alla andra har det? Typ alla andra iallafall.

Söndag. Sista dagen på veckan, och det innebär ju, tyvärr, att det är skoldags imorgon. Ja skola ja, alltid lika roligt. Nej inte direkt, men allting är relativt. Det kommer att bli en ganska hård vecka:

- Prov EU
- Redovisning Berlinresan
- Redovisning religion
- Nationellt prov svenska b, muntliga delen. (Jag hade, jag fick, jag har)

Den kommande veckan är en programvecka, det innebär en del schemaförändringar och på fredag är jag ledig, studiedag - absolut inte fel.

Helgen då? Jo visst, har varit bra tycker jag. Fått en del gjort. Umgåtts med massa härliga människor, gått på hockey (tyvärr), bio och en del annat smått och gott.

Helgens stora minus: Brynästorsk inför storpublik, jag och pojkarna var taggade, det kom av sig och vi åkte hem före matchens slut.

Helgens stora plus: Bio! Ja bio är faktiskt bättre än att ladda hem - man ska aldrig se ur en ekonomisk synvinkel tycker jag. Det är som en nyinköpt vågskål från OBH Nordica eller något i den stilen, man lägger kostnaden och hur trevligt det var i den ena skålen och den tankade filmen i den andra. Oftast väger det över åt att betala. Det är speciellt att gå på bio. Less money more feeling (eller något). Och det ska tilläggas att bion var Disneys Råttatouille - helt enkelt en skitbra film.

Hursomhelst, det har varit en bra helg. Nu börjar den dra ihop sig mot sitt slut, men vad gör det när höstlovet står och knackar på...


Dagens låt: Timberland - Apologize


Kommentarer
Postat av: jonas lånström

bloggen var lite för kleN. jorden landa ju på månen.. men ananrs fint i fickan!

2007-10-21 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0