Ny dag nya förutsättningar var...

det ja.

Har genomfört min och Mickes religionsredovisning idag, gick helt okey. Känner mig inte allt för taggad på skola för tillfället, så jag får vara nöjd. Skulle haft samhällskunskapsprov idag också, om EU, men Micke snackade med våran lärare så vi slapp det, och ska få göra det efter lovet - trodde vi, som jag förstod de hade Ulla menat att vi skulle göra det idag ändå. Men då var jag redan hemma så... Det blir efter lovet i vilket fall.

Ikväll då? Jo, då är det Berlinkvällen som gäller. Jag är redan nu nervös, det kommer att vara ungefär 80-100 personer som ska sitta och lyssna på våra redovisningar, och som redan nämt är jag och två andra i klassen värdar, det betyder att folk kommer höra oss lite mer än de andra. Men det ska väll funka hoppas jag.

Så för er som känner att ni vill få lite information om diverse historiska händelser: Väl mött i Vallhovskyrkan 18:30 ikväll.


Just nu känns det som att en film skulle sitta fint... Undrar bara vilken? I går kväll kikade jag Beck. Det löser sig nog...

Kommer med en uppdatering om hur kvällen gick senare.


Dagens låt: Kent - Ingenting

Dagens plus: Josefine. Vilken härlig människa. :)
Dagens minus: Nervositet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0