Inte bra.

Nej, verkligen inte. Vad händer? Sist jag kollade låg Brynäs under med 5-0 mot Frölunda. Även om det är tufft just nu i och med tränarbyte och en stor motgång så måste någonting hända nu, inte om ett tag då det är ny hemmamatch eller så. Det måste ske omedelbart.

Brynäs har 12 Sm-guld.
Brynäs är en otroligt anrik förening.
Brynäs har alltid varit ett respekterat lag.

Är det slut på det nu? Det hoppas jag inte. Så om du Michael Sundlöv läser detta, då ber jag dig innerligt att lyfta luren och slå en signal till Stockholm och Wikegård. Skulle det misslyckas, ring Nordamerika och be Wayne komma hit.

Gör någonting - och det måste göras illa kvickt.

Kommentarer
Postat av: josefine

Du är för guillig du:D du är mitt plus men:)!

2007-10-24 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0