"Helt okey"

Jag vet inte om det uttrycket riktigt speglar mitt framförande idag. Jag var faktiskt ganska så nöjd. Ja det är mitt tal som jag tjatar om igen. Bedömningen kommer senare, men jag hade väll inte lyckats helt - men vad gör det?

Imorgon är det en ny dag, nya förutsättningar. Härligt.

Denna dag som fortfarande är ganska färsk kommer nog inte att innehålla speciellt mycket. Jag är tvungen att plugga samhällskunskap, EU.

Förbannade huvudvärk, det är verkligen segt. Som sirap.

Jag har varit till Berlin. Det var ett tag sen nu, men imorgon är det dags igen för redovisningar, och jag tillsammans med två andra från klassen ska agera "värdar" för kvällen - ungefär som Peter Jidhe gör när han håller idol, fast vi tänker inte vara lika dåliga som han är. Dock ska tilläggas att han blivit bättre.

Så varmt välkomna ska Ni som känner för det vara i Vallhovskyrkan 18:30 imorgon onsdag. Det bjuds på fika innehållande kaffe, bullar och juice etc.

Förövrigt måste jag säga att jag gillar Lager 157 i Sågmyra - kanske lite för avsides men vad gör det...

Dagens citat: "När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet."

Dagens låt: Turning Point - Streets Of Roses

Dagens tankeställare: Är det bättre att vara lyckligt ovetande än att vara olyckligt vetande?


Blir en uppdatering senare. Nu känns det som en alvedon och sängen lockar...

Va dig själv i alla väder och oväder...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Bullar är gott :)

2007-10-23 @ 12:28:47
Postat av: Josefine

det gick nog mer än "helt ok" för dig idag;D
Luxan äger du vet!;)

2007-10-23 @ 13:01:18
Postat av: Per Larson

Vem representerar Turkiet?

2007-10-23 @ 19:26:08
Postat av: Anonym

Peter Jidhe är grym ju ;)

2007-11-11 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0