Halloween...

party!

Det var roligt hemma hos Mika. Jag, Thompa och Plix kanske inte bjöd på den bästa utstyrseln, men vi försökte iallafall. Haha. Runt tre på morgonen bestämde jag och Thompa att vi skulle gå hem, så vi gjorde det, och det är ganska långt också runt 7-8 km skulle jag tro iallfall. Västanbyn till Stensätra är ju en lång promenad i vilket fall...
Runt 20 över 4 var vi vid OK i Björksätra, vi var så aptörstiga så vi stannade där till dom öppnade kl 5. Ungefär kvart i 5 kom tidningsbudet och gav oss en tidning, det var snällt. Sen efter lång väntan öppnade OK och vi köpte Loka och en macka, det var gött.

Idag har jag varit så seg så ingenting har hänt, förutom att jag sett Die Hard 4.0 - skitbra film.

Brynäs har nu inte förlorat på tre matcher (!) vilket också är skitbra. Hoppas dom fortsätter vinner matcher, även om laget senast kryssade på ett fullsatt Hovet mot Djurgården.

Dagens låt: Joshua Radin - Only You

Dagens plus: Die Hard 4.0
Dagens minus: Vädret...

Den bästa betalningen man kan få för en tjänst är uppskattningen och glädjen man ser hos personen man hjälpt.

Tycker jag iallafall.... Mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0