Fredag hela veckan.

Heter ett program mellan som visas mellan idol. Det är faktiskt bra.

Igår kom Jossan till mig i Gävle, vi drog och käkade på Kungshallen sen blev det mest lök hemma, vi skulle ju försöka plugga, men det gick inte så bra, haha.

Efter att ha skjutsat Jossan till tåget och käkat med morsan så packade jag mina grejjor och drog hemåt. Där väntade Malin och Emma, vi drack te och käka bulle, sen kollade vi idol. Under tiden gjorde jag mig klar för kvällen.

Runt 22 kom Jossan och hämtade mig sen drog vi till Rossa på förkepa. Selge, Mackan, Brumpa, Emil, Rossa och Daniel var där.

Jag kände att jag inte var skittaggad, men det var helt okey ändå. Träffade en hel del med folk, det är ju alltid roligt.

Nej, roligare utgångar har man ju lugnt varit med om...

Dagens plus: Pizzan på Kungshallen var god.
Dagens minus: Den dåliga musiken som är på dansgolvet (Många låtar är sjukt dåliga)

Dagens låt: James Morrison - Wounderful World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0