Faktiskt väldigt...

bra!

Ja oja! Har nyligen kommit hem från klassens Berlinredovisning i Vallhovskyrkan. Vi var väldigt duktiga, ja hela klassen gjorde ett jättefint jobb. Så om någon från klassen läser - ni fick mängder av beröm - beröm som alla vi är värda.

Jag, Micke och Thommy som då under kvällen har varit värdar är mycket nöjda med hur allt gick till väga. Man ska väll vara ödmjuk och så, men nej nu tänker jag faktiskt skryta lite; vi gjorde faktiskt ett jättebra jobb och publiken fick anledning att skratta några gånger. Det är väldigt viktigt, även om det var en väldigt seriös kväll, att kunna bjuda på sig själv och skämta lite - men det är ju så klart min personliga åsikt.


Olov som är min, Mickes och Thommys projektledare (och till lika historialärare) var väldigt nöjd. Jag kanske även ska nämna att han lade en speciell betoning på "väldigt".


Förövrigt så var det en hel hög med människor som kom fram både i pausen och efter att kvällen var slut och gav massa beröm till både oss "värdar" och hela klassen - och jag ska väll inte vara oärlig och säga att jag inte sög i mig som en tvättsvamp, för det är ju alltid roligt att höra att man gjort något bra. Tack!

Tack även till mina goda vänner Malin, Emma, Plix, Karin och Ida som kom förbi och lyssnade, det uppskattades.


Även före detta kommunalråd kom fram till mig och pratade, Inga Hagström (jag tror det var hon) och hon gav massa beröm till oss i klassen hon med, och en sak som hon sade får avsluta det här inlägget och även vara...
 
Dagens citat: "Jag har varit på alla redovisningar, och den här var en av de absolut bättre [...] Ni ska vara väldigt nöjda, ni har gjort ett fantastiskt jobb - och ni hade en jättebra avslutning"


Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens görs: "ett tal ska vara som en kvinnokjol, tillräckligt lång för att täcka de väsentliga, och tillräckligt kort för att hålla intresset vid liv" HAHA:D nice kväll där SP3A:) *applåder* tihihi

2007-10-25 @ 00:05:01
Postat av: Arnefonbonge

Det lät som en jättebra och intressant kväll, all beröm till alla inblandade!

2007-10-25 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0