En gammal...

kompis till mig, ja ett rikigt mongo ibland, är lite rolig av sig i då och då: "ni då svenskabög" är absolut inget ovanligt han kan säga. Men det ska tilläggas att jag gillar han ändå, iallafall lite.

Ett urdrag ur vad vi gjort (OBS! Allt som räknas som mer busigt än att palla äpplen är hans fel):

- Byggt en skitful kojja ute i skogen
- Snott skitgoda plommon från min granne
- Snöpurrat småungar i brist på sysselsättning på Sätra skola (Vi gick kanske i fjärde klass...)
- Raceat med våra mopeder, dock vann hans sketna DT jämt
- Kastat snöbollar på fönster
- Plingat på dörrar och sedan gömt sig under trappen (eller nej, justja, han sprang därifrån så jag fick sitta där under själv)
- Kastat boll med en persons hatt. (Längesen, haha)
- Pantat 4kronorsflaskor på ICA på ett speciellt busigt sätt
- Tjuvrökt
- Tjuvsnusat
- Snattat

Ja det finns lite mer, det tänker jag inte ta upp här och nu haha.  Kan ju förövrigt tillägga att han har tävlat med mig (dock deltog inte jag i tävlingen och brydde mig oerhöööört mycket) i att få flest GB på LUNAJSTOJM. Han vann. Grattis.

Till sist:

Han är faktiskt inte bara ganska knäpp och dum i huvve jämt heller, han är en riktigt bra kompis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0