Köttfärspaj

signerat min far. Jag hoppas det blir gott, han kan laga mat, även om han en gång tänkte koka falukorven... Tur att jag med mina meriterande kunskaper från 9:an stoppade honom. Haha.

Just nu känns det bara grått och trist, jäkla väder, jag påstår inte att jag behöver antidepressiva medel, men en fin general lös skulle inte vara fel.


Jag hoppas City vinner i helgen, det skulle inte vara dumt, mitt kära lag Brynäs verkar ju inte ha några planer på det, och jag tänker inte skriva något om matchen mot Södertälje förutom att ståklacken är pinsam, att håna en spelare (i motståndarlaget) som fått en tackling mot huvudet är absolut inget annat än barnsligt. Skäms.

Jag orkar inte bry mig så mycket om avhoppet i styrelesen heller, så länge det sportsliga går bra är jag nöjd, men det är klart att organisationen speglar resultaten på sikt...


Idag har jag haft prov, det gick inte superbra, men ähh, nu är det gjort iallafall, hade även prov igår, ungefär lika tankar om det. Imorgon åker jag till Stockholm och Saco-mässan, det ska nog kunna bli intressant, hoppas jag...


I helgen blir det förtäring av diverse dryck, snart åker ju pojkarna till Australien, och dom ska ha någon slags "hej-då-nu-drar-vi-fest". Blandade känslor där...

Selge och Brumpa har en blogg tillsammans, medan Samme har en egen, om Mackan skaffar någon vet jag inte.

http://samuell.blogg.se/
http://brumpaochselge.blogg.se/

Ska bli intressant att följa erat äventyr, jag hoppas ni uppdaterar ofta, gött!


Ikväll är det två matcher som är intressanta, Linköping borta för Brynäs del och Edsbyn borta för SAIKs del. Jag sätter min tandborste på att det inte blir två tvåor. Med andra ord har jag lite hopp, men det är inte mycket mer...


Troligtvis får jag besök av Plix och Ida senare, jag skiter i vad de vill, men jag tänker kika bandy på SVT24. Heja SAIK! 


Nej nu börjar det lukta ifrån köket...


Dagens låt: Westlife - Like a Rose

Dagens plus: Mackanbrushan - så sjukt lökig snubbe.
Dagens minus: Grått

Kommentarer
Postat av: Mackan!

Bästa bloggarN(L)(L)

2007-11-22 @ 23:29:43
URL: http://loekfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0