Hur ska du klippa dig?

"Med sax?".

Sjukt bra humor jag, tacka alvedon för att man håller sig frisk.


Igår klippte jag mig och färgade håret och gjorde lite slingor. Jag är nöjd. Jag å Plix var hem till Ida, det var förövrigt där jag färgade håret. Ida har en mycket gullig mamma, kanske inte så teknisk när det gäller att trycka på play-knappen på youtube, men vad gör det när man är gullig? Vi spelade sällskapsspel, Plix vann i legospelet och jag vann barnyatzyn, Ida fick nöja sig med en fin tredje plats, sen att vi bara var tre spelare är en annan sak.


Idag, är det ingen annan än Mickes dag. Grattis på 18-årsdagen bubben. Grattis även till Emelie som fick sitt körkort igår, härligt. Idag har jag inte gjort mycket i skolan, snackat lite om kommunismen i Kina annars var det mest papperssigning. Blä. Höll på köra ner i diket när jag åkte hem också, det var väldigt nära. Läskig feeling.



Om ni tänker er ett landskap med gröna slätter och en ljummen solnedgång, vinden susar i dom blommiga träden och den lilla forsen som ljuder och på så vis samspelar med syrsornas och fåglarnas sång, och där i mitten har vi en slätt med massa blåbär. Blåbären är mycket goda och omtyckta. Men det finns en ensam buske, där det växer några få jordgubbar, lika speciell som jordgubbarna är, är också dom närmaste vännerna man har. Malin, du är en av dem som klär i rött.

Aningen djupt, men blåbär och jordgubbar är faktiskt sjukt gott, så länge dom inte är besprutade och man blir... ja just det, sjuk! Haha, nu var jag rolig igen, men det bjuder jag på.


Vad händer idag då? Självklart (inte) ska jag plugga. Det behövs, men tiden utvisar om det blir något. Jag känner mig ganska slapp idag, ungefär som vanligt då med andra ord. Som sagt, tiden utvisar vad som händer.

Mors!

Dagens citat: " I am is inside ..."  HAHA.

Dagens låt: Mr Big - Wild World

Dagens plus: Att jag fick äran att bjuda Micke på kaffe när han fyller år
Dagens minus: Ingen aning, en glad dag idag!

Kommentarer
Postat av: Säroo

sån liten shakespeare du e då niklas^^

2007-11-15 @ 01:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0