Fattiga Riddare en...

sen söndagseftermiddag med diverse kamrater. Inte illa, tyvärr, för det är sjukt gott, orkade jag inte alla jag tagit åt mig, men så kan det gå ibland.

Jag, kvällens värd Mr. Selgeryd Jr, den kinesiske baronen Samme, geeken (som han själv uttryckte det) Rossa och Sylt-Anton kikade på en serie som heter Entourage (stavning?), det är en bra serie, ja faktiskt. Ari är lätt skönast, och tänk er då fattiga riddare till det. Nämnvärt är Selgeryd Jr's bok "pengar att inkasera", han skrev upp notan på brödet, 20:90, dock var han noga med att avrunda uppåt. En krona är ju början på en miljon, eller vad är det man brukar säga...


Igår var det diverse konsumtion av alkoholhaltiga drycker. Jag, Thompa och Plix var bjudna hem till Kajsa, en ung dam som ny även hon får handla snus. Grattis till myndighetsdagen. Det var en trevlig förfest, men FAN vad sur jag blev när jag såg att min mobildisplay hade spruckit. Fan. Efter det blev det en kortare promenad till Centro och väl där inne träffade jag en hel hög med bekanta ansikten, roligt.

Inne på Marquee var det faktiskt skitroligt, längesen det var så trevligt måste jag säga. Imorgon ska jag sitta bredvid Emelie och Isabelle i skolan, haha, jag vet inte om det var seriöst, men det lät sjukt skoj, haha.


Dagens låt: Alice Cooper - Poison

Dagens plus: En trevlig kväll med pojkarna
Dagens minus: Den jävla engelskaboken

Kommentarer
Postat av: jay

du såg inte mig i lördags

2007-11-11 @ 21:45:21
Postat av: Selge

Jag tycker du kom med veckans ide med riddarna och hemligheten låg i att det var för mycket sockker inet sant? .... gå i skolan nu och lär dej saker sen spårar vi i helgen :D

2007-11-11 @ 22:59:03
Postat av: brumpis

de där emd sylt-anton tycker jag vi håller för oss själva vaaa! ;D

2007-11-11 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0