En läskig feeling

cirkulerar i magen ungefär som äggulan gör i en elvisp. Imorgon åker dom.

I helgen var det avskedsfest, tyvärr låter ordet "avsked" så jäkla nedstämmande. Festen var trevlig, det var den verkligen, skönt folk, god dricka osv. Precis som vanligt, förutom att det inte var "fest", det var ju "avskedsfest".
Det tråkiga var att någon snodde mina skor, eller tog jävligt fel? Mina nya skor... Vad ska man säga, det var verkligen tråkigt...

Imorgon bitti kommer det antagligen vara lite segt, känns konstigt att säga hej då, dom blir ju borta ett tag.
Jag hoppas att det blir asroligt för er, updatera era bloggar ofta så man får någon koll på er. Så på ren svenska... Jag kommer sakna er pojkar, ni är ju förjävla sköna.


Just nu håller jag på att läsa om Palestinakonflikten, det är lika roligt som att få en spik genom foten, och på onsdag har jag prov, jippi! Nästa vecka har jag också nå prov och inlämningar, helt underbart... Eller så inte, men det ska ju göras, så det är lika bra att gör något åt det.


Imorgon ska jag på hockey med min far. Det kan bli ett rikigt sömnpiller. Hoppas inte! Vore gött om dom vann imorgon och på lördag, då ser det lite ljusare ut igen! Kom igen nu!

Läste även om flopparna i årets elitserie på aftonbladet; håller med faktiskt, Dackell är en besvikelse, även om han är en grovjobbare som inte alltid syns, men produktionen är för dålig. Hautonen, urusel faktiskt. Trodde faktiskt på han, men icke. Sjödda är jag heller inte nöjd med. Bara att köra! Ni kan!

Så här på slutet kan jag även tipsa om två klipp på Youtube, båda lockar mycket skratt: Robert Gustavsson Fenomen och Achmed The Dead Terrorist.

Dagens plus: Förmågan att minnas
Dagens minus: Oroskänslan

Dagens låt: Tyler Hilton - When it Comes

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill inte läsa nå mer palestina, himla ämne att ha prov på tykcer jag? Det är ju kanske ungefär hur mycket som helst?

2007-11-26 @ 23:30:27
URL: http://alexnonstop.blogg.se
Postat av: samuel

kommer sakna dig lux

2007-11-27 @ 00:22:31
URL: http://samuell.blogg.se
Postat av: Brumpa

jag har egen nu då skit selge skaffa egen.

2007-11-27 @ 01:42:05
URL: http://brumpis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0