En hockeymatch och en fotbollsmatch...

Modo - Brynäs 15:00

Mycket talar så klart för en enkel Modo-vinst. Det är bara att hoppas, och det gör jag. Dackell, du får gärna vakna och visa varför du inofficiellt sades vara bland de bästa brynäsarna förra säsongen. Påminn mig gärna ikväll. Brendl börjar jag tycka bättre om, är kanske ensam om det, visst han är en målskytt som helst inte tar så många extra skär, men han har en otrolig blick för spelet också, och han har många assistpoäng. Så länge laget gör mål är jag nöjd, det är inte jätteviktigt att den tänkta målskytten gör målen, eftersom han är delaktig i målskörden ändå.

Hjärnans tips: Modo-BIF 4-1
Hjärtats tips: Modo-BIF 1-2


Spanien - Sverige 21:00

Inte lätt. Spanien är bättre på papperet, men det är ju det som spelar matchen som tur är. Zlatan säger att så länge laget gör mål spelar det ingen roll vem det är, ödmjukt och bra sagt, och visst är det så, men en anfallare som Zlatan som har producerat mål efter mål i klubblaget borde kunna producera även i blågult. Hoppas!

Hjärnans tips: Spanien-Sverige 1-1
Hjärtats tips: Spanien-Sverige 1-2 (Allbäck gör två)


Igår åkte äntligen Mattias ur idol. Tråkigt ändå när han gjorde bland sina bästa framträdande och Andreas faktiskt var sämre, men det är ju en tävling.

Oj vad roligt att min gode vän Marcus Tamminen skaffat blogg. Lökigt som fan måste jag säga.  http://loekfan.blogg.se

Ikväll får jag besök av Malin och Emma, det kan man all säkerhet inte bli tråkigt. Nej nu funderar jag på att åka och köpa ett marsvin.

(uppdatering senare)

Mors


Dagens låt: Johnny Logan - Hold me now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0